Author Topic: Medicin, titan-kobber-c-vitamin-konpleks  (Read 4992 times)

Malene

• Guest
Medicin, titan-kobber-c-vitamin-konpleks
« on: 28-04-2005 19:48:05 »
Jeg ser med overraskelse at der ikke er andre indlæg om medicin, jeg forsøger så med det første.

Har nogen erfaringer med titan-kobber-c-viatmin-kompleks fra Glostrup Apotek, et produkt udviklet af dr. Marstrand fra Humlebæk. Jeg er meget nysgerrig, det lyder lovende.

Har nogen erfaringer med en privat klinik i Århus, en læge dr. Bruce Kyle.

Jeg har i perioden fra december, hvor min colitis ulcerosa blev diagnosticeret, taget 3 gange 800 mg asacol dagligt. ved en kontrolsamtale, en meget meget kort kontrolsamtale i forrige uge, blev dosis sat ned til 2 gange 800 mg. Fluks derefter fik jeg en snerrende mavepine, kramper og rigtige bid i maveregionen, kender nogen det? Jeg startede med de 3 gange igen, og nu efter 4-5 dage, synes det som om at det er faldet lidt til ro.

Mange spørgsmål, jeg håber at nogen kan svare.

MVH Malene

MaleneN

• Guest
Binyrebarkhormon
« Reply #1 on: 06-10-2005 18:01:46 »
Hej med Jer!

Jeg er netop i gang med 2. omgang binyrebarkhormon for min genstridige CU i det nederste af tyktarmen. Jeg får 50 mg. om dagen og skal trappe ned med 5 mg. pr. uge i 10 uger.

Er der nogen af jer der har erfaringer med binyrebarkhormon og bivirkninger - f.eks. i forhold til et stærkt ønske om graviditet?

Jeg har selv mærket søvnløsheden og hævelser i ansigtet - og ja, mærkelige, intense tanker...

Og så lige en kommentar til Malene omkring asacol. Jeg har også taget 3x800 mg. gn. lang tid, men har intet mærket ved at gå op og ned. Pt. tager jeg 2 x 800 mg og en pentasa stikpille oven i binyrebarkhormonen. Mums  :oops:

Jeg glæder mig til at høre jeres respons på binyrebarkhormon-området.

Hilsen MaleneN

Anonymous

• Guest
Adacolumn
« Reply #2 on: 07-12-2005 14:30:19 »
Hej Alle

Ville lige høre om der er nogen der har noget nyt info omkring Adacolumn (dialyse) som der bliver forsket i i øjeblikket?

Geiler

• Guest
Morbus Chron patient melder ind...
« Reply #3 on: 11-01-2006 11:12:41 »
Hejsa.

Det er en meget fin debatside i har kørende her, så man kan følge lidt med i ens egen sygdom, og snakke med andre der har den.

Jeg blev opereret for MC i 2001, og først nu 2006 kan jeg mærke at den er på vej igen. Jeg har, siden min operation, indtaget 4 x Pentasa (500 mg) hver dag, plus lidt kosttilskud som jern, vitamin og kalk. Jeg får også en B12 indsprøjtning et par gange om året, fordi jeg ikke selv kan optage B12. Any comments?

Hilsen Daniel

andreas

• Guest
Sv: Medicin, titan-kobber-c-vitamin-konpleks
« Reply #4 on: 13-03-2007 18:57:41 »
jeg har også hørt om de piller - og skal netop til at prøve dem i morgen!

Snakkede med even marstrand som har lavet dem. 91 årig læge som er super frisk!
han fortalte han har været symptomfri i over 30 år med disse piller - blot kombineret med zik 3 stk pr dag og mangan tbl.

cille9

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #5 on: 15-11-2008 16:31:53 »
hvordan har effekten været for jer?

Connie H

• Super Bruger
    • View Profile
« Reply #6 on: 15-11-2008 18:24:38 »
Jeg prøvede dem i to måneder uden effekt...

Mette-sipo

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: 16-11-2008 13:46:40 »
svar til asacolen.. Jeg tager lige nu 2x 800 mg 3 gange daglige(6stk). og når jeg er i udbrud mærker jeg intet til de piller at de virker, men når der er lidt ro i tarmene kan jeg straks mærke hvis jeg ikke får taget dem på samme tidspunkt hver dag.. Så skal jeg hurtigtt afsted.. Ved ikke om det gav noget du kunne bruge til noget.. Men jeg synes det har en god effekt når der er lidt ro

annemåne

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Medicin, titan-kobber-c-vitamin-konpleks
« Reply #8 on: 20-06-2009 07:47:18 »
Hej, til Jer der har erfaringer med det der titan-kobber-c-vitamin.  Hvor købes det ?  Og hvad koster det ?

VH Annemåne

peter

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #9 on: 20-06-2009 11:35:21 »
I denne tråd

http://www.vores-forum.dk/mcogcu/index.php?topic=1113.0

her kan du se mere om dr marstrands produkt.
Med venlig hilsen

Peter

cille9

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #10 on: 10-05-2010 20:20:58 »
Vil bare lige sige at jeg har taget det over en længere periode og haft god effekt. Efter en pencilin behandling mellem jul og nytår blev jeg symptom fri. Havde forinden bestilt en GI-profile af afføring som blev sendt til USA og viste jeg havde en ondartet parasit???

Nå, men hvis nogle er interesseret i et glas eller 2 af disse titan-kobber-c-vitaminkompleks så har jeg et lille lager. Jeg tager dem ikke når jeg har det fint. SKriv evt. din mail for yderligere oplysninger.