Hej.
Jeg har MC og har været på imurel i et år nu med gode resultater. Jeg har aldrig følt noget til nogle bivirkninger, men i nat fik jeg en virkelig uudholdene pine mellem de nederste ribben. Følte ingen trang til at gå på toilettet eller at kaste op, selv om jeg ville ønske at jeg skulle kaste op, fordi det føltes som det ville have lettet om pinen.
En gang før har jeg følt denne pine. Det var også om natten, men da varede den kun i nogle minutter, så var den væk igen. Men i nat ville pinen bare ikke holde op! Jep prøvede at drikke noget vand, men det gjorde hverken et eller andet. Jeg undgår normalt panodil, da den som oftest gør at jeg får tynd mave, men jeg endte så med at tage panodil, fordi jeg hellere ville have tynd mave end den skrækkelige pine! Det hjalp og jeg kunne falde i søvn igen. I dag har jeg ikke følt noget som helst til pinen, så nu er jeg spændt på at vide om jeg kan komme igennem denne nat.
Så kommer mit spørgsmål! Er der nogen der kender noget til en lignende pine? Og har I måske et bud på hvad den kommer af? Er det måske imurellen der er årsagen?
Tak på forhånd.