Author Topic: vægt tab  (Read 3598 times)

Pige 24

• Guest
vægt tab
« on: 01-10-2007 14:07:11 »
øv øv og øv
For 3 ugers tid siden begyndte jeg, at drikke nutrit så jeg kunne tage på i vægt.. synes selv jeg har været rigtig dygtigt, spist og drukket mine nutri drink og så har jeg alligevel tabt 2,2 kg  :-\  planen var jeg skulle havde taget lidt på el bare have holdt vægten. Så er noget skuffet, da jeg virkeligt bare synes jeg har proppet en hel masse ned i den mave.

Hvad gør i andre for, at prøve på at holde vægten?

ps jeg havde faktisk snydt og drukket en masse vand inden jeg skulle vejes  :-[

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Sv: vægt tab
« Reply #1 on: 02-10-2007 11:14:45 »
Hej Pige!

Så længe du farer på toilettet konstant, så kan du ikke tage på. Også selvom du drikker nutri-driks. Du optager ingen ting, ingen vitaminer, mineraler og du taber en masse væske.
Jeg har selv store problemer med at holde vægten. VI er i forvejen tynde i min familie, men det er bare så irriterende når jeg lige har taget to kg på, og jeg så får en maveomgang på toilettet fire gange i træk...så kan jeg vinke farvel til de kilo.

Det er en lang kamp,

Maria

Pige 24

• Guest
« Reply #2 on: 02-10-2007 14:22:45 »
Hej maria

Det osse sådan jeg har det, hver gang jeg bare tager lidt på så ryger de igen.. så det er en øv kamp.. og vær gang jeg taber mig bare lidt fanger jeg en virus

Indianerpigen

• Guest
« Reply #3 on: 02-10-2007 15:12:31 »
Jeg har også haft store problemer med at holde min vægt, men efter jeg er blevet meget striks med at passe min daglige motion, er det blevet meget lettere. Også når CU er i udbrud.  :)

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
« Reply #4 on: 02-10-2007 15:22:25 »
Jeg forsøger også at træne hver dag, for det gør også at jeg kan holde vægten nogenlunde.

Maria

Indianerpigen

• Guest
« Reply #5 on: 03-10-2007 15:00:07 »
De dage hvor jeg har over 40 toiletbesøg, er det naturligvis svært, men jeg kan altid træne med hulahop ringen i stuen og smide den når der er udrykning. Jeg har også en spinnercykel jeg kan træne lidt på og en lile stepmaskine. Så lidt kan det altid blive til indimellem wc....

Pige 24

• Guest
« Reply #6 on: 03-10-2007 16:15:00 »
hmm jeg har en step maskine jeg har prøvet at træne på, men det for hårdt bliver meget dårlig af det, somom jeg skal falde om.. det samme problem får jeg ud af gå ture...fik af vide af min kost vejl. at kroppen ikke vil kunne klare fysiske aktiviter før jeg har taget ca 5 kg på, men har da klippet min hæk færdig i dag, det tog kun en hel sommer  ;D

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
« Reply #7 on: 03-10-2007 21:13:10 »
Det lyder da mærkeligt at din kostvejleder har sagt således. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du vejer?
Jeg vejer omkring 48kg efter operationen og jeg får det meget bedre af min 5-10 km cykeltur hver dag. Min appetit stiger også...

Mvh

Pige 24

• Guest
« Reply #8 on: 04-10-2007 00:25:01 »
Det noget med mit blodsukker ligger for lavt, når jeg så er fysisk aktiv falder det og jeg får det grimt... mit blodsukker har i gennemsnit ligget på 3,8 det sådan en gennemsnit prøve over 3 måneder mener jeg. Det for lavt og hun mener når jeg får taget på vil det stige og når det stiger vil min krop kunne klare gåture osv.  Min BMI ligger på 19,5 nu og det jo ikke voldsomt lavt el noget i mine øjne..  Men hun vil ikke rigtig bruge min BMI, til at vundere om jeg undervægtig, da jeg er "kraftigere" bygget end en normalt gennemsnits kvinde knogle mæssigt.. har hænder på str med en mand :-[ Så hun bruger den kun vejlende og mener min krop ikke svare til jeg skulle have en bmi på 19,5  ??? men det vil jeg ikke gøre mig klog på..