Author Topic: Lactobacillus Reuteri.  (Read 1700 times)

Indianerpigen

• Guest
Lactobacillus Reuteri.
« on: 01-10-2007 12:31:49 »
Nyt omkring alternativ behandling.

I min søgen efter helbredende urter og andre alternative mediciner, har jeg været omkring en vís kvinde i Sverige, hvor Helse og alternativ medicin er noget mere udbredt og kædet sammen med den etablerede lægevidenskab end i Danmark.
Her fik jeg et tip om et middel der hedder Lactobacillus Reuteri. Det kan købes på Svenske apoteker og i deres helsebutikker i forskellige udgaver. Men desværre har jeg endnu ikke fundet det i Danmark.
http://www.ugeskriftet.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/UGESKRIFT_FOR_LAEGER/TIDLIGERE_NUMRE/2002/UFL_2002_49/UFL__2002_49_39368 .......... her kan der læses lidt om mælkesyrebakterier og andre probiotika, som reuteri henhører under.

mor til 3

• Guest
Sv: ernæring
« Reply #1 on: 18-10-2007 23:42:09 »
vedr kosten
jeg har haft Cu i 2.5 år efter jeg holdte med at ryge. jeg vil lige sige mens jeg var gravid var dette også i bedning  aldrig har jeg haft det bedre. desværre begyndt det igen efter 2 mdr. efter fødselen. da jeg skulle jeg tabe nogle kilo
da begyndte jeg på lene hansson kur er mit cu sat i bero.

Qvist

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
Sv: Lactobacillus Reuteri.
« Reply #2 on: 14-11-2007 22:08:07 »
Nyt omkring alternativ behandling.

I min søgen efter helbredende urter og andre alternative mediciner, har jeg været omkring en vís kvinde i Sverige, hvor Helse og alternativ medicin er noget mere udbredt og kædet sammen med den etablerede lægevidenskab end i Danmark.
Her fik jeg et tip om et middel der hedder Lactobacillus Reuteri. Det kan købes på Svenske apoteker og i deres helsebutikker i forskellige udgaver. Men desværre har jeg endnu ikke fundet det i Danmark.
http://www.ugeskriftet.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/UGESKRIFT_FOR_LAEGER/TIDLIGERE_NUMRE/2002/UFL_2002_49/UFL__2002_49_39368 .......... her kan der læses lidt om mælkesyrebakterier og andre probiotika, som reuteri henhører under.

Står der ikke i artiklen at man også kan købe det i DK? Hvad er det man skal lede efter?