Author Topic: Hjemvendt fra operation, lige nogle spørgsmål...  (Read 1835 times)

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Jeg kom hjem søndag, så det var rimelig hurtigt. Men jeg havde det egentligt okay, og der kom en meget syg gammel dame og så ville jeg gerne videre.
De første dage kastede jeg noget op fordi min mave var fyldt med galde som ikke kunne passere.
Og siden søndag har jeg haft diarre?? Er det normalt?? Det lugter af medicin og piller, som jeg spiser hver fjerde time ellers gør det ondt i arret. Synes også det gør ondt i maven når luften kommer rundt.
Hvor længe skal jeg spise smertestillende? De gav mig nogle med hjem fra sygehuset men jeg har snart ikke flere tilbage...

Mvh

Maria

GR

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
Sv: Hjemvendt fra operation, lige nogle spørgsmål...
« Reply #1 on: 26-09-2007 12:41:43 »
Hejsa Maria. Jeg er opereret nogle gange efterhånden. Ligger også pt. på sygehuset efter en operation. Normalt efter en operation ligger jeg på sygehuset i 10 dage og kommer så hjem, så plejer jeg, at være så frisk, at jeg kan droppe de smertestillende. Man kan selvfølgelig stadig godt mærke man er til, men det væreste er overstået for mit vedkommende synes jeg. Denne operation jeg har været igemmen denne gang kræver stadig smertestillende, jeg blev opereret den 4 sep. Men har også 3 ar og er rimelig mør. Det store ar på maven har det rimelig godt, det mærker jeg ikke så meget til nu.
Det er ikke unormalt, så vidt jeg ved, at have tynd mave efter et indgreb, tarmene skal lige i gang igen. Jeg plejer, at stoppe, det er heller ikke sjov.
Håber du snart er på toppen igen og dejlig du allerede er kommet hjem. Jeg er ved, at have syghuskuller. ;)

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Sv: Hjemvendt fra operation, lige nogle spørgsmål...
« Reply #2 on: 28-09-2007 10:13:22 »
hej Gr,

Det lyder godt nok som en større omgang du skal igennem.
Jeg ringede til sygehuset som sagde det er normalt at maven først skal igang. Men hold op det er hårdt at komme til hægterne når jeg konstant skal på potten:(
Jeg har tabt mig og ser ud af h til (det kommenterede de også lige i vuggestuen idag...så nu er min dag ødelagt).
Men jeg har bare ingen kræfter i min krop heller...

glæder mig til at få det bedre

Maria