Hey Allesammen,
Er OGSÅ ny her på dette forum, har siddet oppe hele natten og arbejdet med projekt omk. colitis ulcerosa, synes det var på tide at finde ud af noget om den sygdom man fejler...
Jeg er 19 år og blev operet for ca. tre, tre et halvt år siden, havde dog haft sygdommen i et par åt før de fandt ud af hvad det var (Rrr typisk læger

) Men altså, blev operet og
fik pouch og det eneste der ikke gik så godt var selve operationerne, der skulle en del forsøg til før det gik iorden, men har det egentlig godt nu - Har dog, som jeg kan hører så
mange andre herinde også har følt, at jeg var "palle alene i verden" og det er egentlig rart at kunne se andre har det på samme måde... - Men altså, bosat i Odense og er pt
social og sundheds hjælper, eller det er jeg til den første, ellers springer jeg i lidt faldskærm engang imellem og regner med snart at ta ud og rejse i et halvt års tid...
(Puha, der fik jeg da vist også lige skrevet en mindre roman) - Men altså, ville rigtig gerne hører fra andre med samme sygdom, muligvis mødes til noget arrangement et sted, men
da jeg heller ikke er så god til det her "forumværk" og der vist ikke er så mange der har været herinde som man ku ha håbet på, så er folk da mere end velkomne til at tilføje mig
på msn, ku være lidt sjovt at snakke med folk der ved hvordan det er, eller bare snakke om ALT mulig andet

Men nu må jeg hellere slutte, tror jeg er lidt overtræt og skal snart i skole! Skriver normalt ikke så meget

Mvh Judy -
judyhangaard@hotmail.com - Håber på at høre fra nogen