Author Topic: Unge-mennesker med MC & CU  (Read 9569 times)

katja**

• Guest
Halløj
« Reply #15 on: 13-03-2006 10:53:46 »
Jeg er en pige på 19år. fra Vestsjælland.

HAr været syg i lidt over 2 år nu med Crohn. Sikke et helvede at få så noget "lort"  :wink:

Hva er det her for et sted? Er lige kommet herind via et link.  og er lidt lost! hehe..

Snakkes..

Lene84

• Guest
Unge-mennesker med MC & CU
« Reply #16 on: 27-07-2006 21:20:25 »
Hej alle sammen.

Jeg er ny på denne side. Har haft Mb Crohn siden jeg var ca. 12 år. Er nu 22 år.
Er meget interesseret i at lære andre med samme sygdom at kende, så vi kan udveksle erfaringer og oplevelser. Håber på at høre fra dig! :D

venlig hilsen Lene

lasse25

• Guest
Hejsa Lene...
« Reply #17 on: 30-07-2006 10:33:10 »
Jeg er også ny på denne side.... Jeg kunne også godt tænke mig at høre \ mødes med andre unge der lider af sygdommen...

Jeg har haft crohn siden 97, fik lavet en anastomose samme år. Siden har jeg ikke mærket til sygdommen før i vinters hvor det brød ud igen... Er dog ved at have den under kontrol igen efter en omgang med remicade behandling :)

Mvh lasse

Lene84

• Guest
hej Lasse
« Reply #18 on: 30-07-2006 17:18:42 »
Tja.. er ikke helt god til det tekniske. Men hvis du er interesseret i en snak er du velkommen til at skrive på min mail: Lene_Haven@hotmail.com. Ved ikke lige hvordan tingene fungerer herinde!  :)

VH Lene

Dina

• Guest
« Reply #19 on: 03-08-2006 20:39:56 »
hej!

Jeg hedder Dina, er 22 og kommer fra Greve. Jeg har MC og har haft det i 7 år nu...
Jeg blev opereret i sommeren 04 hvor jeg oplevede en del komplikationer i den forbindelse...men lige nu er jeg medicinfri og har været det siden jeg blev opereret. Det eneste jeg tager er af og til questran...

Ja hvad mere...jeg mangler 1 semester fra at være færdig som markedsføringsøkonom inde på Niels Brock. Dette tager jeg på universitetet i Valencia her fra september, så nu håber jeg bare sygdommen holder sig i ro mens jeg er afsted.... :)

men vil da være interesseret i at høre fra andre eller mødes med andre med mc/cu...  skulle der være spørgsmål så er I velkomne til at kontakte mig på dinagabriella@hotmail.com (er på msn)

med venlig hilsen
Dina

Pige 24

• Guest
Sv: Unge-mennesker med MC & CU
« Reply #20 on: 10-05-2007 00:19:49 »
jeg en pige på 24 fra kbh, er meget interessert i at snakke og lære andre unge af kende med MC/ Cu min msn er lillenika@ofir.dk :)

Eva

• Guest
Unge med CU og Crohns
« Reply #21 on: 25-11-2007 18:35:08 »
Hej alle,

Jeg er en pige på 31 år, der snart er færdig som journalist. Jeg har selv fået konstateret CU for tre år siden men er så heldig at min sygdom pt er i ro.

Ud over min personlog interesse i dette forum, er jeg ved at skrive hovedopgave om CU og Crohns. I den forbindelse vil jeg meget gerne tale med nogle af jer om, hvordan det er at leve med sygdommen og få den konstateret.

Håber at høre fra nogle af jer! I må meget gerne kontakte mig direkte på mail evak@mail.djh.dk

Mange hilsener

Eva

Canthus

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #22 on: 08-12-2007 22:18:35 »
Hej allesammen.
Jeg er (som en del andre) ny her på forummet og jeg kunne også godt tænke mig at komme i kontakt med andre der har MC/CU. Jeg lider selv af MC og har gjordt det i 12 år. Jeg er nu 21 og bor i Kolding. "Uheldigvis" har jeg lidt for gode erfaringer med Crohnen eftersom at jeg har prøvet en del udbrud og behandlinger. Til hverdag laver jeg ikke rigtig noget lige for tiden. Har dog prøvet Gymnasiet hele 2 gange, men blev begge gange så stresset at det satte nogle alvorlige udbrud igang og jeg havnede på sygehuset i et par måneder, og blev udmeldt gymnasiet. Nu søger jeg så efter et eller andet jeg kan lave uden at det har indflydelse på min sygdom.

*Rie

• Guest
« Reply #23 on: 07-06-2008 07:04:42 »
 ;D Lækkert med et forum for unge , men der er jo ingen der har skrevet siden 2007  :o
Jeg hedder Rie og er 22 år, bor i Hvidovre  8)
I må meget gerne tilføje mig på msn: alkinoos@ofir.dk
Kan ikke rigtig hitte ud af det her forumfis  ??? ::) ;D

Judy

• Guest
« Reply #24 on: 23-09-2008 06:57:03 »
Hey Allesammen,

Er OGSÅ ny her på dette forum, har siddet oppe hele natten og arbejdet med projekt omk. colitis ulcerosa, synes det var på tide at finde ud af noget om den sygdom man fejler...
Jeg er 19 år og blev operet for ca. tre, tre et halvt år siden, havde dog haft sygdommen i et par åt før de fandt ud af hvad det var (Rrr typisk læger :P) Men altså, blev operet og
fik pouch og det eneste der ikke gik så godt var selve operationerne, der skulle en del forsøg til før det gik iorden, men har det egentlig godt nu - Har dog, som jeg kan hører så
mange andre herinde også har følt, at jeg var "palle alene i verden" og det er egentlig rart at kunne se andre har det på samme måde... - Men altså, bosat i Odense og er pt
social og sundheds hjælper, eller det er jeg til den første, ellers springer jeg i lidt faldskærm engang imellem og regner med snart at ta ud og rejse i et halvt års tid...
(Puha, der fik jeg da vist også lige skrevet en mindre roman) - Men altså, ville rigtig gerne hører fra andre med samme sygdom, muligvis mødes til noget arrangement et sted, men
da jeg heller ikke er så god til det her "forumværk" og der vist ikke er så mange der har været herinde som man ku ha håbet på, så er folk da mere end velkomne til at tilføje mig
på msn, ku være lidt sjovt at snakke med folk der ved hvordan det er, eller bare snakke om ALT mulig andet :)
Men nu må jeg hellere slutte, tror jeg er lidt overtræt og skal snart i skole! Skriver normalt ikke så meget  ;)

Mvh Judy - judyhangaard@hotmail.com  -  Håber på at høre fra nogen  :D