Author Topic: Hvidovre Hospital  (Read 2598 times)

Bitteboy

• Guest
Hvidovre Hospital
« on: 06-05-2004 22:26:30 »
Hvidovre Hospital..

Hvad andet kan jeg sige? Det er bare et super godt sted!

Man føler sig virkeligt i gode hænder... Trygt og godt!

Mette07

• Guest
Hvidovre Hospital
« Reply #1 on: 06-05-2004 23:34:39 »
Hej.

Jeg kan kun tilslutte mig, at Hvidovre er et godt hospital. Det er nogle søde læger og sygeplejerskerne er helt i top. De er rare og har altid tid til at svare på de spørgsmål jeg har.

Hilsen Mette

Nunni

• Guest
Hvidovre Hospital
« Reply #2 on: 02-08-2004 11:56:07 »
Hej,

Jeg har været gennem et langt sygdomsforløb og har i den forbindelse ligget på hospitalet i MEGET lang tid. Jeg har ligget på mavetarm kirurgisk afdeling på Hvidovre Hospital i 4 mdr. og til sidst havde det nær kostet mig mit liv. På eget initiativ blev jeg overført til Rigshospitalet, hvor lægerne ikke var i tvivl om behandlingen og undrede sig over behandlingen på Hvidovre eller mangel på samme.

Det, der har reddet mit liv, har været, at jeg og min mand har stillet en masser kritiske spørgsmål til overlægen, at vi har indhentet en masse information på nettet, læst journalen løbende, råbt op, krævede forklaringer, ikke giver op, taget egne initiativer og bedt venner/familie i lægefaget om hjælp.

Jeg kan kun opfordre andre patienter til at gøre det samme. Alt afhænger af om lægen erkender og kender sine grænser for hvor dygtig han/hun er!

Karin

Bitteboy

• Guest
Re: Hvidovre Hospital
« Reply #3 on: 02-08-2004 23:49:31 »
Quote from: "Nunni"
Hej,

Jeg har været gennem et langt sygdomsforløb og har i den forbindelse ligget på hospitalet i MEGET lang tid. Jeg har ligget på mavetarm kirurgisk afdeling på Hvidovre Hospital i 4 mdr. og til sidst havde det nær kostet mig mit liv. På eget initiativ blev jeg overført til Rigshospitalet, hvor lægerne ikke var i tvivl om behandlingen og undrede sig over behandlingen på Hvidovre eller mangel på samme.

Det, der har reddet mit liv, har været, at jeg og min mand har stillet en masser kritiske spørgsmål til overlægen, at vi har indhentet en masse information på nettet, læst journalen løbende, råbt op, krævede forklaringer, ikke giver op, taget egne initiativer og bedt venner/familie i lægefaget om hjælp.

Jeg kan kun opfordre andre patienter til at gøre det samme. Alt afhænger af om lægen erkender og kender sine grænser for hvor dygtig han/hun er!

Karin

Må jeg have lov til at spørge dig om hvilken læge der var tale om? Evt. kan du skrive det på PrivatBesked.. Jeg har efterhånden også fået snakket med alle lægerne derude, og virkelig følt der blev taget hånd om en... Kunne da godt tænke mig at vide, hvem du ikke har været tilfreds med...