Author Topic: Øv jeg skal opereres:(  (Read 1988 times)

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Øv jeg skal opereres:(
« on: 18-09-2006 09:27:46 »
Hej alle!

Nu er jeg snart på vej til sygehuset. Maven rumler og jeg er så træt og svimmel dagen lang.
Jeg går og venter på to undersøgelser inden jeg skal snakke med kirurger om indgrebet.
Jeg tror bare jeg må lade mig indlægge inden, for jeg har snart ikke flere kræfter at give af:(
Jeg skal have lavet en coloskopi, men får det aldrig gjort:( Jeg løb skrigende ud sidste gang, og jeg ved det er så horribelt. Så jeg må aflyse tiden og få min læge overbevist om at han må lægge mig i fuld narkose hvis den er vigtig.
Jeg frygter ikke den anden undersøgelse, det er en tyndtarms. Væsken er ækel at drikke, og ventetiden er lang:( Men det gør jo ikke ondt! Men der er så lang ventetid til undesøgelsen at jeg er ved at gå ud af mit skind!
Lægerne ved jeg har to små forsnævringer i tyndtarmen, men kan man ikke åbne mig op og vurdere om jeg har forsnævringer i tyktarmen også...? og så operere det væk også...
Det er helt åndssvagt jeg går og venter på undersøgelserne når jeg er så svag og afkræftet:(

Ved I om man bare ringer op i ambulatoriet og fortæller man har det skidt? Eller skal jeg vente på min læge har tid? (han har aldrig tid)

Maria

Jens G

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
« Reply #1 on: 18-09-2006 11:43:02 »
Hej Maria

Jeg synes bare du skal ringe til ambulatoriet og sige du har det skidt. Så får du sikkert lov til at komme.

Jens
Jens G

Maria L

• Guest
« Reply #2 on: 18-09-2006 12:09:23 »
Hej Maria

Er ked af at høre at du har det skidt. Jeg synes også bare du skal ringe til ambulatoriet, det plejer jeg, hvis noget er galt :-) Håber det bedste for dig...

Maria L