Hej Alle
Jeg er helt grøn her på siden, så jeg må også hellere give en kort præsentation
Jeg hedder Louise og er 23 år. Fik konstateret MC i 2000 mener jeg. Har prøvet mere eller mindre det hele vil jeg tro, alternativ medicin/behandling og alle hospitalets muligheder. Har først haft en kolostomi som blev fejlplaceret og derefter en ieostomi. Har for ca 2 år siden fået ført den tilbage, og jeg havde det fantastisk i det første ½ år efter. Siden da er det gået ned af bakke desværre. Mangler faktisk lidt nogle at hælde vand ud af ørerne til som er i samme situation som jeg, da det jo stadig er lidt af et tabuemne. Dommen på hospitalet lyder på at jeg enten kan vælge at få stomi igen eller leve med at rende 25-30 gange dagligt, vælg mellem pest eller kolera

Har en moster, en lillebror og en veninde som også har MC men de er heldigvis ikke voldsomt plaget af det, og det er jeg selvfølgelig rigtig glad for på deres vegne, men samtidig kan man ikke lade være med at være missundelig
Men udover det bor jeg i en 2 værelses på Amager sammen med min dejlige kæreste.
Er p.t på sygedagpenge, hvilket jeg egentlig har været længe. Ved ikke halt hvad det bliver til, måske pension selvom det egentlig er ret sørgeligt.
For at det hele ikke skal være ynk, så har jeg den dejligste familie og igen kæreste som har været en konstant støtte for mig.
Interesser: De er blevet lidt indsnævrede efterhånden, men kan godt li dyr, overvejer meget at få en kat, men hmm alle de hår de efterlader

.Elsker at spille brætspil, se film og ehm ja kan ikke lige komme på mere lige nu :lol:
Men det var lige hvad jeg kunne ryste ud af ærmet lige nu.
I må alle have en god jul og et dejligt nytår