hej alle
jeg hedder michael,og vil lige fortælle lidt om mig selv, jeg bor på amager i 2300s,hvor jeg har boet hele livet. jeg har mb på 12år men den kom først i udbrud i 1997, har haft symptomer længe før det, men lægerne troede at jeg havde gigt, fordi mine led hævede op :? jeg var en af de første i 1998 der fik en mr scanning som testpilot for projektet, men inden da måtte jeg selvfølgelig igennem nogle undersøgelser, colonoskopi-rektoskopi-sigmoidoskopi-gastroskopi-kontrastvæske,adskellige gange

der efter proppede de mig med prednisolon-pentasa-metronidazol-entocort,som slog sygdommen ned på et aceptabelt niveu, men som i jo nok ved er der en del bivirkningen ved prednisolon, hvilket jeg slog ud af fik en masse bumser, og så til dermatologen som gav en ny kur (roacutan) som også er meget hård ved leveren, nu arbejder jeg i en større cykelforretning i kbh,jeg er udlært cykelmekaniker og sælger, men da jeg har vist at jeg er mere end normal dygtig til denne opgave, har jeg været teammekaniker på det danske internationale kvindecykelhold (team sats) hvor vi bla har været i conniticut-new york-montreal-bromont