Author Topic: Hej Alle,  (Read 16211 times)

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Hej Alle,
« on: 16-03-2004 11:20:28 »
Hej Alle, jeg vil meget gerne lære jer Alle sammen bedre at kende, så jeg håber I vil hjælpe mig med at præsentere jer selv.

Hvem I er, hvor I bor, hvad I laver. Jeres hobby, kæledyr....alt muligt:)

Nita

• Newbie
  • *
    • View Profile
jeg kan gøre et forsøg....
« Reply #1 on: 16-03-2004 22:04:39 »
Hey Alle....

Ja, Maria du kender jo lidt til mig... men ja... here goes?

18-årig frisk tøs fra det dejlige Midtjylland, går på Gymnasiet på 2. år, svømmer en del og i sommerhalvåret træner jeg de små svømmere i den lokale svømmeklub, hvor jeg også arbejder som livredder.

Tja kæledyr... har lige min lille Kanin Frei som er næsten mere inde-kanin end udeboende :)

Hmm blev lidt tom for ideer nu... Men spørg endelig hvis i synes der mangler noget....

Take Care

Nita
Nita

Bitteboy

• Guest
Hej Alle,
« Reply #2 on: 18-03-2004 21:28:28 »
Quote from: "maria22"
Hej Alle, jeg vil meget gerne lære jer Alle sammen bedre at kende, så jeg håber I vil hjælpe mig med at præsentere jer selv.

Hvem I er, hvor I bor, hvad I laver. Jeres hobby, kæledyr....alt muligt:)

Halløjsa!

Mit navn er Jack og kommer fra Hvidovre nær København. Jeg er 17 år gammel, snart 18... :D Jeg går på Niels Brock Handelsskole på første år.

Jeg Har haft CU siden jeg var 6.. Har haft daglige diarrér i løbet af de 11 år... ihvertfald 10-15 gange på toilettet om dagen.. I november fandt de ud af det var CU... kom hele turen igennem med medicin osv. Da jeg trappede ud af pred. blev det slem igen, og jeg fik meget ondt i maven igen.. jeg blev indlagt igen i jan. jeg fik feber, blev svimmel osv. Jeg kom til akut røngen en fredagaften... tarmen var begyndt at hæve sig, og der var mulighed for at den evt. kunne springe.. så jeg blev akut opereret om lørdagen...