Hej alle.
Jeg er 38 år, og fik CU i udbrud da jeg var gravid med min yngste i 1989. Jeg blev indlagt, nok mest pga. graviditeten - for siden fik jeg aldrig noget at vide. Jeg var nok under meget følelsesmæssig stress dengang.
Det blev først virkelig slemt, efter at have overstået mit første skoleår, som skolelærer i 1994. Da sommerferien kom, var det en kæmpe lettelse at have overstået et hårdt arbejdsår med alle de mange opgaver som skolelærer. Så kom sygdommen med blodige diarré i en måned. Efter en måned fik jeg diagnosen, og den rette medicin. Pyyyha.... :roll: jeg overlevede.....det var ikke lige dét der var i tankerne, da det var værst

i dag er jeg total glad for livet. Men uha...det har sine svære stunder - må jeg nok sige. Depressionen kom lige så voldsomt, som det var at pludselig at blive skilt og stå alene med ansvaret for 2 store børn. Heldigvis er den mørke tid overstået - og jeg gør hvad jeg kan for at holde den trit :wink: Nej - nul, som man siger "Been there - done that" - dér håber jeg ikke at ryge over igen
Idag har jeg et rimelig fornuftigt og godt forhold til min x-mand (gennem 15 år), så det er mere dét at jeg er en arbejdsnarkoman, som har belastet mit helbred. Men nu er det slut med for meget arbejde .... og nu vil jeg arbejde mig hen til et godt helbred og overskud af energi til mere hygge, sjov og udfordringer i min hverdag eller i mit liv :wink: YES
Jeg har ingen kæledyr, men forkæler :lol: gerne mine unger på snart 15 og 17 år. Vi hygger os meget sammen, når vi er sammen. Som min datter, Ivalu på 16 siger: "Anaana (mor), er røget på et sundhedstrip" - det vil sige, at vi skal til at bruge vores nye svømmehal meget :wink: Det er rigtig fedt, da jeg æææælsker at svømme.
Andre hobbies er at lytte til en masse musik, se film ( elsker at gå i "Grand" eller "Dagmar" når jeg kommer til København, der er min yndlingssted at være i DK, men ellers er det i byens eneste biograf jeg arbejder), hyggesnakke om personlig udvikling. Ja...jeg ville frygtelig gerne male noget mere, så det kan være jeg tager det op nu, hvor jeg vil prioretere mere fritid. Ski-løb har jeg desværre ikke så meget af som jeg ville ønske, da det er ret dyrt at få slalomski. Dem jeg har er total 110 år gamle og ikke til at styre *GG* :lol:
Men ellers kan jeg bare godt lide at gå og hygge hjemme ( ikke så underligt, da jeg ellers har brugt meget tid på mit arbejde i Grønlands Kulturhus-
www.Katuaq.gl Der finder jeg jo mad, drikke, masser af mennesker hverdag og ikke mindst underholdningen

)
Jeg har forsøgt at redigere billedet af mig...hmmm..jeg kan altså ikke finde ud af hvordan jeg skal lave den i den størrelse, som hjemmesiden anbefaler.
Det var det

tak for alt det der er delt. Jeg er meget glad for denne mulighed for udveksling af viden, erfaringer og forskellige informationer.
Vi høres ved - ha det rart