Rune T.
Se du står rent faktisk i en bedre position end kvinderne gør, rent statistisk anyway

Kvinder har en tendens til at blive ved deres mand, selv om han så bliver lam. Så der skulle være god grund til at kvinden så også kan overkomme en posemand

Jeg vil sige at jeg har haft min del af forhold, og det er jeg skam glad for. Men min nuværende kæreste, fandt jeg sammen med hvor jeg var rask, og "stærk", måske var det en del af charmen hun faldt for. Men men men... Ikke ret lang tid efter vi var fundet sammen, gik min CU helt amok, og jeg gik fra en der havde styr på tingene, og virkerde som en stærk person der knne beskytte min kæreste... til en tynd mand, som ikke ret meget vilje havde, og næsten havde brug for hjælp til det mest alm gøremål. DER trode jeg godt nok at det var slut, men hun holdte ud, og har aldrig sagt noget om det. (Man skulle næsten tro hun rent faktisk godt kunne li at nusse om mig så jeg fik det bedre

Et godt råd som du sikkert også kender til.
Led ikke efter kærligheden og en partner, af en eller anden grund, kan kvinderne mærke denne tilstræben, og trækker sig tilbage. Vær istedet dig selv, stol lidt mere på dig selv, og lad vær med at tænke over konsekvenserne for hvad der vil ske, hvis du tager initiativet til at spørge en kvinde ud på en date.
Ideen er at hvis du ikke prøver, kan du ikke få et "ja tak", og prøver du, og aligevel får et "ikke intresseret" jammen så VED du at der ikke er noget at hente der, og så er det videre til den næste søde honnigbi

Stol på dig selv.