I dag skal jeg starte udrensingen i forb. med coloskopien på Helsingør Sygehus i morgen.
Har læst frygtelige historier fra netop dette sygehus, og jeg er SKRÆKSLAGEN.............................
En anden ting som undre mig er at jeg skal drikke der der Phosphoral, har fået et brev fra sygehuset om at skal tage den første flaske kl mellem 15 og 17 og den næste mellem 20 og 22, MEN i indlægsseddlen står der at man skal tage den første flaske lige efter morgenmaden...og den næste kl 19.
Jeg er i syv sind, hvad skal jeg rette mig efter

?
Da det jo er helligdag er ambulatoriet jo ikke åbent, så jeg kan ikke engang ringe og spørge om råd.
Yderemere står der i indlægsseddlen at man ikke må tage det under et udbrud, det er sku lidt svært når man har værert i udbrud i over 1 år nu, uden nogen bedring.
Jeg har utrolig meget betændelse og blod, og dårlig mave.
Men det står der intet om at man ikke må tage på brevet fra sygehuset...
Det er skuda ikke nemt.
Hvad har I gjort

??
Puha jeg er så ræd for denne undersøgelse...øv og min mave er bare SÅ øm så øm, så jeg er sikker på at det bliver meget smertefuldt i morgen....
Kan nogen berolige mig ??
og min søster arb. på et sygehus på dagkirugisk afsnit, hvor de laver disse undersøgelser, hun siger at folk ligger og skriger og råber, men kan ikke huske det bagefter....pænt af hende at fortælle mig ikk....tarveligt er det....
HJÆLLLPPP jeg er så bange...
Lene