Hej
Jeg er først ved at diagnosticeret med, hvad der formentlig er MC og det har jeg haft så længe jeg kan huske, men ikke i så svær grad, som det har været i år. Men de sidste mange år, har jeg bare generelt manglet lysten til sex, især om aftenen, hvor tiden jo er der når man går i seng.... Den kan ind imellem komme en søndag eftermiddag, når jeg har haft mulighed for at slappe godt af og ellers har det nogenlunde.
Jeg tror simpelthen det tit er fordi, jeg bare ikke har nogen energi og mangler det sidste overskud, men det kan jo også bare være det er mig selv der er noget i vejen med, sådan oveni hovedet

Jeg sover de fleste aftener foran tv'et før jeg går i seng og alligevel, føler jeg mig bare som en Zombie. Jeg vil gerne høre om der er andre der har det som mig? Eller om jeg bare skal tage mig sammen og komme i gang? Altså de dage hvor maven ikke gør knuder, hvad den desværre gør tit, på trods af, at jeg pt er i min første behandling. Det er synd for min mand og jeg er meget træt af det, især da han tager det som et tegn på, at jeg ikke kan lide ham. Han er så ved at få en forståelse for min situation, efter det er eskaleret det sidste års tid, men han kan jo aldrig få en fuld forståelse for noget han ikke har prøvet.....
Mvh Lena