Author Topic: Psykiske problemer  (Read 796 times)

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Psykiske problemer
« on: 20-11-2010 21:38:48 »
Hej Alle,

Efter mange år er min sygdom blusset op i løbet af sommeren og er stadig aktiv. Det fylder enormt meget i i mit hoved:(
Den er kun aktiv på et par centimeter. Har ikke diarre eller andre gener end generelt utilpashed (især med kvalme) og ømhed i området.

Men hold da op hvor er jeg bare blev nedtrykt og usikker på fremtiden. Jeg synes det fylder ALT i min hverdag og jeg er blevet pissebange for denne her sygdom.
Jeg ved endda min læge siger, at jeg lider af det her i en meget mild grad og det aldrig udvikler til en svær grad. Men alligevel er jeg bare super trist og har slet ikke de fremtidstanker jeg plejer. Er der nogle som har prøvet lignende?

Jeg får pt puri-nethol og entocort.

er der forresten nogle af jer som har prøvet at sluge sådan en kamerapille??

foxy

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Psykiske problemer
« Reply #1 on: 08-12-2010 13:54:17 »
Det kan sgu også være små depri med en kronisk sygedom der styre(til tider) styre ens hverdag så meget. Men tror ikke du skal være bange for den, ja den er møg irriterende, men ikke sådan farligt, der er en større chance for tarmkræft end resten af befolkning i dk, men der er så meget kontrol med tarmen skulle lægerne opdage det i tide. Ville til at tage en ny uddannelse, og haft nogle stykker op at vende i hovdet, men har måtte udelukke en (gartner) for tror ikke det går i hånd i hånd, at stå ude i en park og f.eks luge og så skal man akut på toilet. Men har også til tider det sådan som dig, at alting er træls, men har et optimistisk sind, og humøret vender igen. Håber også det vender for dig.