Author Topic: Gentofte sygehus  (Read 2205 times)

Rikke H

• Newbie
  • *
    • View Profile
Gentofte sygehus
« on: 03-01-2006 13:12:33 »
Hej alle

Imorgen skal jeg på gentofte for at få lavet en koloskopi og ballon udvidelse(her endnu en forsnævring), og da jeg normalt er på helsingør kunne jeg godt tænke mig at høre om andres erfaringer - gerne også om lægerne.
Rikke H
Har Crohn

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Hej!
« Reply #1 on: 03-01-2006 14:05:09 »
Jeg har ikke nogle erfaringer med Gentofte (dvs. jeg har været på deres Skadestue og den var rædsom, men jeg er sikker på gastroentologisk er helt fin).

Jeg er bare nysgerrig vedrørende ballonudvidelsen? Har du prøvet det før? Hvad drejer det sig om?

Jeg har nemlig også en forsnævring men savner nogle der kan fortælle mig hvad det handler om...

Maria

Rikke H

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Hej!
« Reply #2 on: 03-01-2006 14:59:07 »
Quote from: "maria22"
Jeg har ikke nogle erfaringer med Gentofte (dvs. jeg har været på deres Skadestue og den var rædsom, men jeg er sikker på gastroentologisk er helt fin).

Jeg er bare nysgerrig vedrørende ballonudvidelsen? Har du prøvet det før? Hvad drejer det sig om?

Jeg har nemlig også en forsnævring men savner nogle der kan fortælle mig hvad det handler om...

Maria
Hej Maria

Skal nok vende tilbage i morgen, når jeg ved noget mere :-))

Jeg har "kun" en lille forsnævring denne gang på 3-4 cm (passagen er dog MEGET snæver), og man vil prøve at se om man ikke via en koloskopi og med en "ballon" som man "puster op" kan udvide forsnævringen, så jeg undgår endnu en operation. Jeg har faktisk intet fået at vide om praksis og forventninger (lidt for dårligt, men jeg tænke kun på jeg undgik operation og glemte at spørge mere ind).

Men jeg ved nu, at det ikke er altid det er en succes og at man undgår operation i længden - nogle skal også have det gjort flere gange. endvidere er det vist også en "rimelig ny metode taget i brug inden for MC.

Nu må vi se, vi håber det hjælper på mig :-)

Rikke
Rikke H
Har Crohn

Pige 24

• Guest
Sv: Gentofte sygehus
« Reply #3 on: 13-05-2007 21:20:40 »
Nogen som går ude på gentofte og hvad jeres mening om dettet ?