Author Topic: uren hud  (Read 1976 times)

Rikke H

• Newbie
  • *
    • View Profile
uren hud
« on: 03-01-2006 12:58:09 »
Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre (voksne) med MC der "lider" af urenhud og har tænkt over (eller fået bekræftet) om det kan have noget med sygdomme at gøre?????

Jeg har nemlig altid haft urenhud (har haft Mc siden jeg var barn/ung og er 32 nu), og ofte værre ved udbrud - ingen andre i min familie har haft urenhud, hverken som ung/teenager eller ældre eller lider af MC/CU og da jeg er over den alder hvor det burde være forsvundet, tænker jeg om det kan have en sammenhæng, eller om det bare er tilfældigt?

Rikke
Rikke H
Har Crohn

Smirge

• Guest
uren hud
« Reply #1 on: 03-01-2006 17:07:48 »
jeg ved ikke om du har læst mit indlæg vedr. præsentation af nye brugere, men jeg fik diagnosen MC i går på aalborg sygehus efter et forløb på 3 år - on/off

Jeg har lagt mærke til at jeg får nogle næsten byldeagtige acne som går meget dybt - og de gør pisseondt og er meget ømme(om det er fordi jeg er hankøn vides ikke...nogen siger vi er kyllinger :))

Disse meget dybe nogen passer omtrent meget godt med de første symptomer viste sig - jeg har dog ikke før jeg læste dit indlæg tænkt på at det kan være en del af det.....

Martin

Rikke H

• Newbie
  • *
    • View Profile
uren hud
« Reply #2 on: 03-01-2006 20:56:46 »
Quote from: "Smirge"
jeg ved ikke om du har læst mit indlæg vedr. præsentation af nye brugere, men jeg fik diagnosen MC i går på aalborg sygehus efter et forløb på 3 år - on/off

Jeg har lagt mærke til at jeg får nogle næsten byldeagtige acne som går meget dybt - og de gør pisseondt og er meget ømme(om det er fordi jeg er hankøn vides ikke...nogen siger vi er kyllinger :))

Disse meget dybe nogen passer omtrent meget godt med de første symptomer viste sig - jeg har dog ikke før jeg læste dit indlæg tænkt på at det kan være en del af det.....

Martin
Hej Martin

Jo det har jeg, har også sendt dig en pb(personlig besked) dengang jeg læste den :-)
Rikke H
Har Crohn

Smirge

• Guest
uren hud
« Reply #3 on: 03-01-2006 22:49:02 »
ok - den har jeg misset - læser den nu...

mortilde2

• Guest
uren hud
« Reply #4 on: 19-04-2006 09:35:00 »
jeg oplever det samme med tendens til at danne bylder/store bumser på udsatte steder - tror også det har med sygdommen at gøre.