Author Topic: Grøn afføring?  (Read 12051 times)

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Grøn afføring?
« on: 09-06-2005 14:06:15 »
Har I prøvet grøn afføring? Jeg har ikke haft det sådan som jeg har det idag førhen. Jeg har ondt og jeg føler jeg skal på potten konstant, men det virker bare ikke som om der kommer noget ud. Det vil sige at der kommer lidt grønt ud:(Ulækkert!!

Dolau

• Newbie
  • *
    • View Profile
Grøn afføring?
« Reply #1 on: 09-06-2005 20:53:28 »
Hej Maria

Har prøvet grøn afføring tidligere. Galde er grønt, og mener at det er derfor. Altså at galden kommer ud synligt. Mit kom mest, når jeg var i perioder med dårlig appetit, men om det er derfor skal jeg ikke kunne sige. ;.)

Maria L

• Guest
Grøn afføring
« Reply #2 on: 09-06-2005 22:37:48 »
Hej Maria

Jeg har også prøvet det med grøn afføring. 2 gange. Jeg mener også at det er galde. De gange jeg har oplevet det, har været hvor jeg har været meget syg og har haft rigtig ondt. (Begge gange var lige inden jeg blev indlagt, ikke for at skræmme dig). Men jeg tror simpelthen at det er hvis maven og tarmene er helt udtømt, så begynder det at blive galde der kommer ud. Jeg kastede også op på et tidspunkt første gang jeg oplevede det. Det var også grønt.

Håber det går over igen, eller synes jeg du skal snakke med din læge.

Mvh

Maria L

maria22

• Administrator
  • Erfaren Bruger
    • View Profile
    • http://www.nellemann.nu
Underligt...
« Reply #3 on: 10-06-2005 08:38:30 »
For ja, jeg har ondt. Men jeg kaster ikke op og jeg spiser også meget. Jeg ammer så min appetit har ikke ændret sig selvom min crohn er aktiv. Hvilket er både godt og skidt...for det gør sindssygt ondt hver gang jeg har spist og det passerer rundt i tarmsystemet. Men jeg er ked af at læse at det ikke er et godt tegn. Idag har jeg det indtil videre nogenlunde...

Maria

GR

• Guest
Grøn afføring?
« Reply #4 on: 10-06-2005 20:25:05 »
Hejsa Maria.

Jeg har MC, men den er i ro på 4 år og jeg har ileostomi... Jeg har ofte grøn afføring om morgen, når jeg ikke har fået spist, der er mine tarme tomme, så det er kommer ud er indimellem grøn. Jeg har ikke smerter eller noget, når jeg har spist sikfter det farve igen.

Gæth

• Guest
Grøn afføring?
« Reply #5 on: 13-06-2005 18:46:58 »
Hej!

Jeg har osse nogen gange grøn afføring om morgen!

Jeg har opdaget at hvis jeg har drukket rødvin, så bliver min afføring grøn i løbet af aften og næste morgen.

Det er rigtigt mærkeligt....har spurgt min læge om det, men han vidste ikke hvorfor.