Hej
Jeg vil lige tilføje et par bemærkninger til "Sygehuse".
Jeg har været tilknyttet to forskellige speciallægeklinikker i Nordsjælland. En i Birkerød og en i Gentofte.
Jeg har været hos Speciallæge Anne Haaber i Gentofte, i en privat klinik. Der har jeg været siden 2006. Nu i 2010 ville jeg skifte, p.g.a. at det aldrig var til at komme i kontakt med lægen. Det viser sig nu, at hele min journal er væk. Ærgerligt. Jeg er gen-startet på klinik i Birkerød hos hhv. Lene Hendel og John Beliback. Der er jeg indtil videre glad for at være. De har i det mindste en sekretær, som svarer på telefon !
Er der nogen af Jer, som vil melde tilbage, hvor ofte I er i kontakt med lægerne ? Selv har jeg indtryk af, at man - når man er diagnosticeret og sat på piller (jeg får Pentasa) - så sker der intet, medmindre man selv presser på.
Så skal man til kontrol hvert 2. år (coloskopi) - og sådan kan man vel bare leve videre ... ?
Er der nogen af Jer - som henvender sig - blot for at få checket om man evt. kan ned-dosere medicinen - når den en gang er doseret ? Har nogen været ude for, at forskellige speciallæger tilbyder forskellige behandlinger ??