hej..
Min læge har også fortalt at det ikke er bevist at pentasa har en virkning og hvor stor virkningen er.. blev ligesom dig, ik så glad for den melding og spurgte om det så var nødvendigt at tage dem, dertil sagde lægen at, jeg ligeså godt ku fortsætte da han ik vidste om de havde en virkning på mig, så var han bange for at hvis jeg ik tog dem, at der ville komme udbrud!!
Jeg har taget dem i snart et år, også tre gange dagligt som dig..
Tager Imurel, og har taget dem i ca er halvt år, har haft en del bivirkninger af dem, bla. kvalme, udslet og hårtab, hvilket er ret hårdt psykisk at lige pludselig begynde at tabe det meste af håret, men de fleste som tager imurel har vist problemer med hårtab og får B-vitamin indsprøjtninger hos lægen, det gør jeg ikke, da jeg ikke har forlagt problemet for lægen, men skal jo som sagt på herlev imorgen, og der vil jeg spørge om man kan gøre noget ved hårtab, kvalme osv...
nej, jeg har aldrig været opereret endnu, men frygter det, da lægen nævnte det sidste gang jeg blev indlagt med udbrud, men håber som sagt på at det kan undgås..
Var det på grund af forsnævringer at du blev opereret dengang?
Kan godt forstå i er spændte mht onsdag, det bliver da spænende endlig at se det lille liv man har skabt og båret rundt på i lang tid... bare det var mig..
Trine