Author Topic: Salofalk (rektalskum)  (Read 1299 times)

HBP

• Newbie
  • *
    • View Profile
Salofalk (rektalskum)
« on: 03-09-2010 16:28:14 »
hej Er lige begyndt at tage Salofalk , det er nok det meste ubehagelig medicin indførelse jeg nogensinde har prøvet  :(  Indtil videre har det hjulpet mig så jeg ikke er oppe 5-6 gange om natten, heldigvis er det positivt ,da det holder mig oppe. da bare tanken om hver aften at skulle tage det , er så ubehageligt. det er virkelig en vanesag. jeg vil gerne høre fra andre som også har prøvet dette. hvordan jeres virkning af medicinen har været Henriette :)

Charlotte

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
Re: Salofalk (rektalskum)
« Reply #1 on: 06-09-2010 11:26:38 »
Hejsa

Jeg kender ikke Salofalk, men prøvede Colifoam for nogle år siden. Det hjalp desværre ikke da det ikke nåede langt nok op.

Jeg husker det dog ikke værre end Predklysma..

God bedring

Hilsen Charlotte

lotty

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #2 on: 06-09-2010 16:56:03 »
Jeg har engang prøvet en skum men kan desværre ikke huske hvad den hed. Kan bare huske den ikke virkede.

Jeg er desværre på predklysma når jeg har udbrud og det er også bare rigtigt træls, især da jeg på et tidspunkt brugte det og samtidig datede en fyr, hmm pinligt at sige til ham jeg lige skulle være alene for at tage medicin.

Men det er det medicin som virker for mig. Så jeg har endelig bare  prøvet at sige til mig selv at det er det som virker og heller det end få fjernet min tyktarm.

Håber du overvinder det.

Lotte(CU)

Maria L

• Guest
« Reply #3 on: 06-09-2010 17:22:05 »
Det har jeg heller ikke prøvet, selvom jeg ellers snart må have været medicin-møllen igennem... ;-) Men Pred-klysma har jeg prøvet mange gange med stor effekt. Dog ikke sidste gang, jeg fik det, hvor betændelsen nok var i det meste af tarmen. Behageligt er det ikke :-(

HBP

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: 06-09-2010 18:22:07 »
tak for jeres svar.. jeg tror måske også dette er et nyt produkt på market..   Charlotte, Jeg har det nemlig i den nederste del af tarmen..Det går fint indtil videre..  men jeg vil bare snart håbe, at det kan sætte tarmen i ro. :) ja,  lotty jeg vil heller tage dette end at fjernet tarmen. Det er ikke altid lige nem med ens sexliv.. at man skal lige tage sit medicin,,  :-\  endnu en gang tak for jeres svar også selvom det ikke lige er dette produkt I har prøvet.  :)

lotty

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #5 on: 06-09-2010 21:04:02 »
når jeg har udbrud så sidder det som regel også i det nederste af tarmen og så jeg er på predkrysma i 28dage mener jeg det passer med.
Ja og det er ikke særligt sjovt for ens sexliv og bare ens samliv, for så vil man jo ikke vise sig frem når man tager medicinen. Men det er nok også pga man kan sige at ens tarmsygdom ikke er noget man altid går og snakker højt om. Er jo pinligt at snakke om afføring

Ønsker dig alt mulig held og lykke