Author Topic: Esbjerg sygehus  (Read 2670 times)

otto

• Guest
Esbjerg sygehus
« on: 04-09-2004 10:41:35 »
jeg står og skal flytte til Esbjerg området og kunne godt tænke mig at høre lidt om sygehuset det.

jeg har crohns.

jeg har gået til kontrol på Hillerød og er utrolig glad for deres altid hjælpsomme måde at klare problemmerne på, når man enten ringer eller kommer og har det dårligt

Jeg håber selvfølgelig at det er det samme på Esbjerg sygehus.

Er det sådan ?

Otto

Anonymous

• Guest
Re: Esbjerg sygehus
« Reply #1 on: 17-09-2004 22:11:14 »
Quote from: "otto"
jeg står og skal flytte til Esbjerg området og kunne godt tænke mig at høre lidt om sygehuset det.

jeg har crohns.

jeg har gået til kontrol på Hillerød og er utrolig glad for deres altid hjælpsomme måde at klare problemmerne på, når man enten ringer eller kommer og har det dårligt

Jeg håber selvfølgelig at det er det samme på Esbjerg sygehus.

Er det sådan ?

Otto

Hejsa...

Jeg har også Morbus crohn, jeg kommer fra Esbjerg og går jævnligt til kontrol i ambulatoriet, hos en Torben Knudsen. Han er meget flink og hvis jeg ringer og har akut brug for hjælp er sekratæren altid behjælpelig og beder lægen ringe tilbage.

Jeg er iøvrigt lige blevet opereret for en uge siden på Esbjerg sygehus, jeg fik fjernet ca.40 cm. tyk og tyndtarm, alt gik fint og jeg var hjemme på 5 dagen, men med stadige ret kraftige smerter fra en indre blødning ved åbningsstedet. Jeg slap for det store lodrette ar og fik i stedet en kig hulsoperation, der er kun foretaget 30 stk. indtil videre, det blev til 3 små huller og et lidt størrere, dejligt, men knap så dejligt er det at jeg har stadig kraftig diarre.

Men alle var meget søde på afd. også kirugen Paiiman tror jeg han hed, så jeg tror ikke du skal bekymre dig om Sygehuset her, jeg er ihvertfald altid blevet behandlet godt.

Held og lykke.

Maria.

lisbet

• Guest
Esbjerg sygehus
« Reply #2 on: 11-04-2005 19:34:31 »
Ja mit indtryk er jo ikke flaterende, men skal nu selv til at flytte til dette sygehus, så jeg håber på det bedste. Men deres ry er ikke særlig sjovt, det er rigtigt dårligt, de er åbenbart den slags læger der hellere vil bruge kniven end lytte til patienten. Jeg håber, tingene har ændret sig en del siden jeg sidte kom der, men dengang var ham Torben heller ikke ansat, og han skulle altså være god. Vi har i mange år valgt at køre til Tønder for der var verdens bedste læge, men har er nu stoppet, så det er vi meget kede af.

molly

• Guest
Esbjerg Centralsygehus
« Reply #3 on: 11-04-2005 21:08:45 »
Hejsa

Vores søn fik i Marts 2004 Colitis Ulsarosa, det var service der ville noget

han kom ind om Torsdagen og undersøgt om Fredagen, Fredag sidst på

eftermiddagen havde vi en diagnose, de har handlet til vores bedste og vi

har en meget god kontakt til sygehuset, de har været suverene til at

hjælpe os gennem en svær tid, har altid været venlige og meget dygtige

med information og behandlinger omkring hans sygdom.

Vores søn skal gå hos Torben Knudsen vi har haft kontakt men ham i forbindelse med de undersøgelser vores søn har fået og stadig får, vi har

fået en meget posivtiv behandling, vi har 3 børn som har været flittige til

at være indlagt gennem de sidste 16 år, der er ikke en finger at sætte

nogen steder for vores vedkommen.

Molly