Hej.
Jeg hedder Lisbeth, er 33 år, og har haft CU siden 2002.
Jeg valgte sidste efterår at gå i gang med en coach uddannelse da jeg tror på, at der er en sammenhæng mellem psykisk velvære og sygdomme. Jeg blev færdiguddannet i marts.
Min vision med coaching er at støtte DIG til at opnå et mål du brænder for, og finde frem til hvordan dit liv bliver sprudlende og lige som du vil have det, trods sygdommen.
Jeg har lært at leve med min sygdom, mine udbrud, og lytte til min krop, så jeg kan have et dejligt og velfungerende liv. Jeg vil gerne bruge mine erfaringer til at støtte andre til det samme.
Sig JA til at komme videre i livet og få kontrol over sygdommen og ikke den anden vej rundt!
Prøv coaching som et supplement til at få et bedre liv med sygdommen.
Jeg tilbyder et gratis forløb på 5 sessioner a en time. De vil foregå over tlf. (Jeg vil coache så mange jeg kan efter først til mølle princip.)
Coaching er for dig der er VILLIG til at se dit liv, din sygdom, fra nye perspektiver, og er indstillet på at tage ANSVAR og har et åbent sind.
Jeg vil gerne fortælle om mit sygdomsforløb, mine tanker omkring hvorfor jeg tror at coaching kan hjælpe, så skriv/ring og vi kan snakkes ved.
Venlig hilsen Lisbeth Andersson
Tlf: 40574927
coachlisbethandersson@gmail.com