Hej Piger og Drenge
Længe siden sidst - håber i alle har det godt.
Jeg startede med at skrive her inde for ca 1 år siden. Jeg blev Dianostiseret med CU i feb, sidste år - Jeg har nu vendet mig til alle mine pille, ændret på min kost, og ved altid hvor toilettet er.
Endelig synten jeg, jeg rigtig fint hat lært at leve med denne sygdom.
Problemet er bare, jeg er ikke sikker på det er alt hvad jeg fejler. Min krop reagere på de mærkeligste måde, og lægerne står som store spørgsmålstegn, og ikke overhovedet ikke finde ud af hvad der sker med mig.
Jeg håber virkelig du har tålmodighed til denne smøre, og du evt. har forslag eller erfaring med ligende.
Jeg blev indlagt med 'udbrud' for ca 3 uger siden - de kunne se en smule betændelse i min tarm, men ikke meget - jeg fik nogen stik piller til at tage det. Det underlige er, at alle mine blodprøver er fine, og jeg har ikke forhøjen bakterie eller betændelses tal. Heller ikke rigtig noget blod i min afføring.
Alle symtomer er der, ondt i vensret siden af maven, kramper, mange toilet besøg, led smerter osv.
Men bare ikke rigtig noget der kan ses i læge verden.
Kort sagt, de aner ikke hvad der er med mig, men kan godt se noget ikke er normalt. Jeg forsætter med min asacol, er endda blevet sat op til 2400 mg 2 gange dagligt, da de er bange for hvad der vil ske, hvis jeg stopper, men måske er det total overflødigt at jeg tager dem. De har dog fundet ud af at jeg slet ikke optager vitaminer - så nu får jeg vitamin piller dagligt og b12 indsprøtning vør 4 uge. De fortæller mig jeg ikke optager noget af det køb jeg spiser. (og jeg spiser meget, elsker køb:))
Jeg han konstant ondt i maven, og går igen sygmeldt. Jeg er træt, har ondt, får ledsmerter, kvalme, ingen appetit, er snottet ca. en gang om ugen (meget)
Jeg skal nu til en læge i Horsens og testes kviksølv forgiftning, har ladet mig fortælle at det kan komme ved sølvblumber i tænderne - Dette skulle efter sine kunne give en masse problemer, over det hele og ikke mindst i tarm systemet.
Jeg håber virkelig du har oplevelser med dette, eller kender nogen der har - er ved at være godt træt af ikke at vide hvad der er galt, men blot at noget ikke er korrekt.
På for hånd tak.
Kærligst Tinna P