Author Topic: Feber på imurel.  (Read 1235 times)

Marie H

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
Feber på imurel.
« on: 04-05-2010 22:22:27 »
Så skete det også for mig. Jeg blev syg og fik feber i min imurelbehandling. Det er nu næppe pillerne der gjorde mig syg, men der imod en meget ond forkølelse der syntes den skulle udvikle sig til en nat med feber. Som heldigvis var faldet igen næste morgen.
Men for en sikkerheds skyld ringede jeg til sygehuset som jeg havde fået af vide jeg skulle hvis jeg fik feber.
Jeg skulle holde imurelpause indtil jeg var feberfri, så skulle jeg trappe op med en pille om dagen. Jeg holdt imurelfri i går, og tog så en pille i dag, også to i morgen, også er jeg på fuld dosis.

Har i prøvet feber mens i har taget Imurel? Og hvordan skulle i forholde jer til det?

Connie H

• Super Bruger
    • View Profile
Re: Feber på imurel.
« Reply #1 on: 05-05-2010 12:26:17 »
Jeg havde en periode i starten da jeg fik Puri-Nethol, hvor jeg blev rigtig syg. Jeg får ikke så nemt feber, men i den periode blev jeg hundesyg, blev frisk, blev hundesyg igen - og så videre.
Jeg fik at vide, at når jeg fik det skidt, skulle jeg lade være med at tage pillerne og så begynde igen, når jeg var frisk.

Den gang viste det sig, at jeg havde en nasty infektion med Clostridium Difficile, som jeg først fik has på flere måneder senere.

Maria L

• Guest
« Reply #2 on: 05-05-2010 15:52:46 »
I starten af min Imurel-behandling kontaktede jeg også sygehuset, når jeg fik en infektion - halsbetændelse eller sådan noget. Men jeg har aldrig skullet stoppe med Imurel pga det.

Så jeg har taget Imurel non-stop i 5 år nu...

Marie H

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #3 on: 05-05-2010 17:36:01 »
Sjovt at jeg fik lov til droppe imurellen lidt tid. Jeg tror måske også det kommer noget an på hvilken læge man taler med. Jeg havde heller ikke regnet med at jeg ville få lov til at holde pause.  ??? Men det fik jeg. Jeg er næsten oven på igen. Har dog stadig noget i halsen, og er lidt snottet. Men ingen feber.

Maria L

• Guest
« Reply #4 on: 05-05-2010 20:56:23 »
Jeg fik endda lov til at få Remicade for 2 uger siden, selvom jeg var snot-forkølet!!! He he  :) :D!