spændende med forskning ,men lad være at være skråsikker, og ukritisk spamme alt og alle, før der er entydige resultater, så sent som i dag har jeg modtaget info om, at kosten alene ikke forebygger eller kurerer cancer, som et utal af læger, kræftens bekæmpelse og selvbestaltede guruer ,har kørt som påstand de sidste 2 år.
Undersøgelsen du refererer til omhandler kun 108 patienter, og statistik kan man altid vende til ens egen fordel.
At du så tror at vide at D-vitamin er svaret på alt, adhd ,morbus crohn, hortons,hovedpine ,migræne og mange andre autoimmune sygdomme er bevist udfra en meget lille undersøgelse tricker mig, jeg har hørt det så mange gange og set mange af de mennesker der har brugt mange penge og levetid på at gribe efter halmstrået.
Hver eneste gang en patient får tilbagefald som følge af en mangelfuld behandling, tager det kræfter at komme tilbage igen, de kroniske tarmbetændelser svinger i forvejen så meget i udbrud at det ligesågodt kan være en symptom svingning ,som en følge af medicin der virker eller ikke virker.
du kan jo ikke løbe fra dine påstande om medicin mafia, giftig medicin og forslag om at man ikke skal tage den medicin man behandles med af lægerne.