Author Topic: Er der nogen der kender Boswellia serrata D3?  (Read 1558 times)

foxy

• Newbie
  • *
    • View Profile
Er der nogen der kender Boswellia serrata D3?
« on: 27-10-2010 22:44:22 »
Hej alle sammen. Min mc er blusset op igen, æv æv :( Fik det konstateret for små 2 år sidden og efter en skarp Prednisolon kur har det været nogenlunde. men nu er det startet igen, og har kontaktet en akupunktur/ernæringsterapeut. Hun har kommet med nogle forskellige kosttilskud som kunne være godt. Og Boswellia er en af dem, så nogen erfaring med dette?

Connie H

• Super Bruger
    • View Profile
Re: Er der nogen der kender Boswellia serrata D3?
« Reply #1 on: 29-10-2010 22:47:06 »
Ja, det har jeg....
Men det er ikke sikkert, du kan bruge min erfaring til noget.

Jeg prøvede det i en lang periode for år tilbage (dog ikke den homøopatiske version af det), men desværre havde det ingen virkning på mig. Men det er der virkelig meget, det ikke har, så det siger ikke så meget om produktet.

Jeg ville helt klart prøve det. Og når du nu er ved det, så ville jeg da lige smide Traumeel tabletter med i bunken ;)

foxy

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: 30-10-2010 18:16:50 »
Okay tak for svaret. har du så også forsøgt dig med akupunktur? Har fået en behandeling, og det har allerede effekt. Havde diarre 10- 12 gange for beh, og har haft en helt "alm" mavei i 5 dage nu siden behandelingen

Connie H

• Super Bruger
    • View Profile
« Reply #3 on: 30-10-2010 18:49:48 »
Ja, jeg har forsøgt mig med akupunktur - faktisk endte DEN behandling med, at jeg selv blev uddannet akupunktør *GG*

Akupunktur lindrer for mig, men kan ikke skabe remission, desværre. Men igen - min CU er dælme ikke for småbørn behandlingsmæssigt  ;D

foxy

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: 31-10-2010 10:58:42 »
Okay, så må man da sige du blev fanget af det :) Har du så mange mc og cu patienter?

Connie H

• Super Bruger
    • View Profile
« Reply #5 on: 31-10-2010 20:59:59 »
Nej, det ville være synd at sige.
Jeg måtte give fortabt med min klinik fordi min CU var for ustabil til at jeg kunne tage patienter ind i de forløb, det krævede. Og så stødte der en masse ledsmerter til efter og så var det helt slut.

Så jeg er desværre ikke udøvende mere.

foxy

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #6 on: 03-11-2010 15:04:46 »
Det være ærligt for dig :(

Qvist

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #7 on: 23-11-2010 20:35:29 »
Ja, jeg har forsøgt mig med akupunktur - faktisk endte DEN behandling med, at jeg selv blev uddannet akupunktør *GG*

Akupunktur lindrer for mig, men kan ikke skabe remission, desværre. Men igen - min CU er dælme ikke for småbørn behandlingsmæssigt  ;D

Connie. Det er off topic, og primært fordi jeg selv har det som escape plan hvis det skulle blive alvorligt en dag.
Hvorfor er det når du er så håtdt ramt at du ikke "bare" får en J-pouch operation???

king1130

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #8 on: 10-01-2011 23:55:44 »
Har jeg også prøvet, unden nogen mærkbar effekt. Akupunktur har jeg også prøvet, og det må jeg sige virker for mig. Er på Imurel, probiotika (En hel del) og akupunktur og har ikke været syg i over 2 år.
Go bedring
Mvh