Hej
Jeg sidder lige nu med rigtig dårlig samvittighed, da jeg pt er sygemeldt på ubestemt tid. Jeg fik for 6 uger siden konstateret CU og var da gravid i 9. uge.
Jeg startede op med mesasal stikpiller, de virkede ikke. Fik så prednisolon stikpiller, de virkede heller ikke og er nu endt på asacol, som heller ikke har den store virkning. Tre slags medicin samtidig uden virkning.
Det hele er endt med at min egen læge sagde at det var en sygemeldning der skulle til, så jeg (og den bette) kunne få ro på. Det er bestemt ikke noget der passer mig.
Kender I den med, at man godt føler man kan tage på arbejde og bare ligge sig når man har fri... Men jeg ved jo godt den ikke holder i længden. Det er bare så frustrende. Arrrhhh.
Heldigvis sagde lægen at jeg skulle tænke på det som noget jeg gør for barnet og ikke for mig selv, og det hjælper lidt. Man kan jo heller ikke tage på arbejde og rende på toilet hver halve time.
Jeg havde lige brug for at få lidt frustrationer ud. Der er andre er der er eller har været i samme situation???
Hilsen Musser