Det lyder interessant med de der tilskud der...
Hvor langt er du i dit CU forløb, eller sagt på en anden måde hvor længe har du gået med det, og hvad var du på INDEN du droppede medicinen ??
Jeg glæder mig over at CU ikke findes i de varme lande

det har jeg da heldigvis mulighed for at få bevist i næste ugen igen, der skal jeg lige en uge til Cran Canaria. Så håber jeg at det forsvinder..
Jeg ved ikke om jeg har forstået rigtigt, men det med at eksperimenetere med diverse, det kan vel være en rimelig langsommelig process, da resultatet vel ikke nødvendigvis viser sig dagen efter.. ??
Det spøjse med min "diarre" (almindelig konsistens, blot øget mængde derfor ""diarre"" ) er at den starter når jeg er 3/4 færdig med morgenmaden og varer 3-4 toiletbesøg og så er den slut ca kl 12. så mærker jeg faktisk ikke mere til maven før næste morgen/formiddag...
Jeg bilver måske mig selv lidt ind at det måske er lidt psykisk og noget gammel frygt der er efterladt fra mit første udbrud hvor det kunne komme ud af den blå luft og så var det BARE med at komme på toilet... det va derfor jeg troede at det var irriteret tyktarm, da det var et af hoved symptomerne på det...
De eneste fødevare laster jeg har er: Kaffe, lidt kage og slik (er aftaget en del faktisk, før var jeg KAGEGRIS), øl og sodavand i ny og næ, kød.