Author Topic: Min historie  (Read 4352 times)

Maria L

• Guest
Re: Min historie
« Reply #15 on: 16-08-2009 13:47:22 »
Ønsker dig al mulig held og lykke!

Håber operationen vil gøre, at du får det godt igen.

knirke1987

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #16 on: 20-08-2009 13:15:23 »
Puuha en omgang du har været igennem. Det kan umuligt have været rart.

Det glæder mig at du har taget beslutningen om en stomi, jeg er sikker på at den vil rykke dig nærmere det liv du så inderligt ønsker dig. Jeg mener ikke at en sygdom skal begrænse en i ens livsudfoldelse, hvis der er muligheder der undlader det

Håber at din operation er gået godt

Dadoo

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #17 on: 14-09-2009 16:13:24 »
Sådan nu er jeg endelig kommet hjem fra sygehuset efter næsten en måned som indlagt. Der var forskellige komplikationer, men de skulle gerne være styr på nu. (krydser fingre) men operationen gik godt og stomien virker og jeg har det godt nu. og det er jo det vigtigeste. Men fy for en omgang. det kan ikke anbefales, men selvfølgelig som de siger så reagerer alle jo forskelligt. Jeg havde det slemt nok synes jeg.

men er på rette køl nu og ser nu bare frem på et godt sygdomsfrit liv. man ved selvfølgelig aldrig, men jeg håber  :)
Tak for opbakning fra alle herinde. forummet herinde og de folk jeg har skrevet med har hjulpet mig mere end jeg kan sige, så tak

Morten

peter

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #18 on: 14-09-2009 16:59:56 »
Hej Morten

Godt at du nu er hjemme ,efter længere tid end forventet og dejligt at høre at du har det godt nu.
Husk at tage tingene i dit eget tempo,og lad være at forcere, du skal nok komme tilbage til dit normale stade.

Good luck

Med venlig hilsen

Peter

Maria L

• Guest
« Reply #19 on: 16-09-2009 19:42:06 »
Hej Morten

Godt at høre fra dig :).

Ønsker dig fortsat god bedring.

Kh.