Jeg tror også det er i kompi med sygdommen at du er så bombet stadig, det tager jo enormt hårdt på en med den omgang, særligt når også operation kommer på tale.
Jeg får også kun sjældent kvalme af imurel, men det sker stadig fra tid til anden. I starten fik jeg kvalme hver gang jeg havde taget det, og jeg tog det som det sidste før jeg gik i seng, jeg synes kvalmen kom meget hurtigt, og enkelte gange var den også så slem at jeg tænkte at hvisj eg flytter mig nu, så kaster jeg op. Sådan er kvalmen slet ikke længere de sjældne gange jeg får den. Nu tager jeg pillerne til aftensmaden.
Har I (dig og lægerne) en idé om hvorfor du er blevet syg igen nu? Din sygdom har været i ro i mange år med imurel ikke?
Jeg har fået imurel i 1 år nu, og er fuldkommen i ro og har det godt, men når så andre der har haft ro i mange år bliver syge kan jeg ikke lade være med at tænke om jeg går og tror at jeg er så sikker, også pludselig er det min tur til at ligge der igen.

Jeg håber at remicaden fortsat vil virke. Jeg synes jeg fik det rigtig behageligt i maven efter at jeg havde fået remicade, og efter 3-4 gange havde imurellen taget fuldkommen over.
Faktisk synes jeg det var meget hyggeligt at komme og få remicade de gange jeg fik det. Jeg havde noget med at læse i, og fik lækker frokost på sygehuset, men i længden ville det nok være lidt trælst at skulle hive en dag ud af kalenderen hver gang man skulle have det. Bagefter var jeg heller ikke til det store. Men jeg husker dog en gang hvor jeg sagens kunne gå på shopping efterfølgende uden problemer.

Hvor der er vilje......