Hold da ellers op Maria, det var da noget af en cocktail!
Jamen der ER bestemt også en lille tynd kvinde inde i mig et eller andet sted

Da jeg startede på prednisolon for snart to et halvt år siden var jeg normalvægtig til den gode side. Jeg har aldrig været rigtig tynd, og min vægt har svinget en del.
Men mit gæt er, at jeg vejer omkring 35 kilo mere nu, end da jeg startede på prednisolon. Jeg er stoppet med at gå på vægten, det er simpelthen for deprimerende, når jeg tager på lige meget hvad hulen jeg gør

Jeg var hos en reumatolog, der som alle andre læger gav mig et foredrag om, at det ville være godt for mig at tabe mig (SURPRICE, DET anede jeg ikke) og hun medgav, at prednisolonen faktisk godt kunne give langtidsbivirkninger i form af et helt forstyrret hormonsystem. Så en eller anden dag, må jeg have fat i min læge og få det udreddet også. Jeg orker bare næsten ikke flere af de prædikener, hvor det er underforstået at jeg lyver når jeg siger, at min vægt ikke står i forhold til det, jeg spiser.
For hulans, jeg vejer vel omkrig 20 kilo mere end det højeste jeg har vejet indtil nu - og spiser mindre end jeg gjorde dengang.
Nå, nok om det - tilbage til din remicadebehandling. Jeg håber sørme, at de meget hurtigt får dig trappet ud af alt det de fylder i kroppen på dig, så du kan få en stabil behandling med Remicade. For mig har det været rigtig godt - jeg er ikke symptomfri, men jeg har det nok så godt, som det kan lade sig gøre at få det, tror jeg. Så jeg holder fast i min behandling , og håber for dig, at du kan få den samme succes. - Og måske ovenikøbet mere.