Hej Alle Sammen
Jeg er en kvinde på 22 år, jeg er bosiddende i Aalborg, hvor jeg bor sammen med min dejlige kæreste (forklaring følger). Til daglig læser jeg til sygeplejerske på UCN Nordjylland og i min fritid forsøger jeg at komme i fitness center 3 gange om ugen og ellers hygger jeg mig med min kæreste, vores familie og vennerne

Jeg mødte J i januar 2008 og vores forhold begyndte i starten af februar. I slutningen af samme måned blev jeg rigtig dårlig med min mave, hvilket i juni måned skulle vise sig at være CU. Til trods for at vi lige havde mødt hinanden og at vores sexliv faktisk dalede rimelig drastisk, efter jeg blev syg, fordi jeg havde voldsamme mavesmerter, så blev han hos mig og støttede mig gennem forløbet til december måned, hvor vi alle (jeg og lægerne) kunne konstatere at den rette behandling var fundet til mig.
Jeg er derfor ikke et sekund i tvivl om at han er den mand jeg skal leve med resten af mit liv, tror ikke der er mange der vil blive i et helt nyt forhold, når den ene part bliver kronisk syg efter så kort tid.
Jeg kan nu glæde mig over at vi har besluttet at lægge p-pillerne på hylden og har netop i denne uge påbegyndt projekt baby

MVH
Henriette