Author Topic: Min lille historie  (Read 1516 times)

knirke1987

• Newbie
  • *
    • View Profile
Min lille historie
« on: 20-08-2009 12:58:01 »
Hej Alle Sammen

Jeg er en kvinde på 22 år, jeg er bosiddende i Aalborg, hvor jeg bor sammen med min dejlige kæreste (forklaring følger). Til daglig læser jeg til sygeplejerske på UCN Nordjylland og i min fritid forsøger jeg at komme i fitness center 3 gange om ugen og ellers hygger jeg mig med min kæreste, vores familie og vennerne  ;D

Jeg mødte J i januar 2008 og vores forhold begyndte i starten af februar. I slutningen af samme måned blev jeg rigtig dårlig med min mave, hvilket i juni måned skulle vise sig at være CU. Til trods for at vi lige havde mødt hinanden og at vores sexliv faktisk dalede rimelig drastisk, efter jeg blev syg, fordi jeg havde voldsamme mavesmerter, så blev han hos mig og støttede mig gennem forløbet til december måned, hvor vi alle (jeg og lægerne) kunne konstatere at den rette behandling var fundet til mig.
Jeg er derfor ikke et sekund i tvivl om at han er den mand jeg skal leve med resten af mit liv, tror ikke der er mange der vil blive i et helt nyt forhold, når den ene part bliver kronisk syg efter så kort tid.

Jeg kan nu glæde mig over at vi har besluttet at lægge p-pillerne på hylden og har netop i denne uge påbegyndt projekt baby  ;D

MVH
Henriette

lenehs

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Min lille historie
« Reply #1 on: 20-08-2009 21:57:23 »
Hej Henriette

Det lyder dejligt for dig at der er blevet fundet en god løsning for dig og lige så dejligt at du har en kæreste der er så sød og forstående for tror ikke altid det er nemt at stå som pårørende.
Helt personligt er jeg glad for at se en anden Aalborg pige herinde :)
Jeg kommer selv fra Aalborg så det kunne måske være sjovt at udveksle erfaringer. Selv har jeg MC men føler mig stadig relativt ny i denne verden - fik det konstateret december 2008.
Går du til kontrol på sygehus syd?

Mvh Lene

knirke1987

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: 21-08-2009 18:32:26 »
Dejligt at se at der andre fra Aalborg  :) Det er ikke altid nemt at snakke med folk der står uden for problemet selv.

Ja, jeg går til kontrol ude på Sygehus Syd, har faktisk lige været der ude i dag. Det gik heldigvis rigtig godt, alt ser rigtig fint i min blodprøve og jeg føler mig jo heller ikke syg lige i tiden. Så jeg skal først derud igen i det nye år  :D Hvis jeg altså ikke får et udbrud i mellemtiden, men det regner jeg selvfølgelig ikke med.

Hvad laver du til hverdag?

Steen

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: 21-08-2009 20:21:39 »
Hej

Hvor det dejligt at se at der er nogen der tør tage ansvar og gå fremtiden i møde med en positiv indstilling

lenehs

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: 21-08-2009 21:21:57 »
Det var da gode nyheder. Det er altid super når blodprøverne stemmer overens med hvordan man selv synes man har det  :)
Dejligt at du har en positiv indstilling - er helt sikker på at man kommer længere på den måde og alt andet lige gør det da livet lettere at man ser lyst på det hele.
Jeg bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 9 år - han har heldigvis altid været der for mig både i tykt og tyndt. Bogstaveligt talt hehe  :D og så er jeg ved at færdiggøre min master i kultur, kommunikation og globalisering på AAU.

knirke1987

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: 25-08-2009 17:41:19 »
Det er så dejligt når man finder en partner der bare er der uanset hvad der sker. Det bekræfter bare at man virkelig har fundet den rigtige.
Det bliver dejligt at blive færdig med din master, hvad har du så af planer bagefter? Er der nogle specielle steder hvor det gerne vil have job?