Hej Tina, og velkommen til

Vi er mange som dig som har været igennem et sådanne forløb, selvom det lyder til at dit forløb har været fra 11 års alderen, og til nu.
Det at få stillet diagnosen Collitis Ulcerosa kommer som lidt af et chok for en, specielt når læger snakker om kronisk lidelse, men i samme åndedrag vil jeg også sige at det er en lettelse at man får en afklaring på hvad der er galt, og man kan begynde at arbejde sig hen mod et bedre liv.
Som du nok kan læse dig frem til herinde, bruger man gerne forummet når man ikke har det så godt, og derfor er der også stor forskel på hvor høj en aktivitet der er herinde

Jeg har dog prøvet i et stykke tid at bruge forummet også når jeg har det godt, det giver lidt overskud at komme ind og se man ikke er allene i verden med sine problemer og smerter

Som du måske også har set herinde, så er der mange måder at tackle arbejde på, selvom man har en kronisk sygdom. I første omgang vil jeg råde dig til at slappe af, og lade dig selv komme til hægterne. Det lyder som om din krop har haft brug for nærring i lang tid, og du nu er ved at opbygge dine energiressourcer.
Til gengæld vil jeg også anbefale at komme ud og arbejde den tid du nu kan holde til, da det sociale man får ud af arbejdet, gør underværker.

Som jeg også har skrevet i en anden post, så syntes jeg det er fedt du har sat billede på din profil, det gør det lidt mere personligt, så jeg har fulgt trop.

Nå, jeg må hellere stoppe, inden jeg kommer for godt igang
Velkommen til.