Author Topic: Sygehus Valg  (Read 1941 times)

J

• Guest
Sygehus Valg
« on: 08-08-2004 22:38:05 »
Hej alle.

Det er godt nok længe siden, at jeg blev Iliostomist, efter at have været syg i ca.2 år Opereret i 1979 som 17 årig uden at vide en disse om dette!!!Så er det noget nemmer i dag.(havde efter dette 2 udbrud af tarmslyng datoerne har jeg lykkelig glemt).

Frygt intet .Verden ligger foran Jer Alle...Vi er jo alle dejlige og specielle mennesker.selvom denne lille pose er der, hvor den er.

Det er kun psyken vi skal have omstillet.og så ellers udfordre Verden.Hvad kunne du tænke Dig at prøve/gøre!!!

Prøv det, selv om andre siger noget andet ,selv læger.

Ting som jeg har prøvet Sport:Helsesport,taekwondo,basketball.batminton,alpinski,vandski.paragliding.Cykling og dykning igennem 11 år( selvom jeg blev frarådet dette af lægerne på hærens frømands skole).Også som instruktør ved inden for DSF. men det er jo gået extremt fint.

Nå men tilbage til det med Sygehus Valg:

Jeg kan huske at, jeg gennem de 2 års sygdom, MC, havde nogle ubehagelige oplevelser på de mindre sygehuse.Først da jeg kom til Rigshospitalet skete der noget og det var mindre pinefuldt med alle de undersøgelser som en ung mand bliver udsat for..

PGA. nyeste udstyr og bedst optimeret personale inden for denne lidelse.  

Pointen må være, stadigvæk!!!Nu får jeg sikkert ris!

At jo større et Sygehus er, jo bedre og nyere, er UDSTYRET .

De har midlerne(pengene til fornyelse)Uddannelse.

Så et godt råd.søg til det nyeste Sted.

op med humøret .

Hilsen Jyden  J.