Author Topic: Even Marstrands titanpræparat  (Read 3713 times)

CarstenE

• Newbie
  • *
    • View Profile
Even Marstrands titanpræparat
« on: 12-01-2009 22:40:27 »

Jeg har hørt fra flere sider at læge Marstrand i mange år har behandlet CU med et
titanpræparat i kombination med bl.a mangan og zink.
Der er tale om et præparat på recept,  som bruges af flere læger med virkelig gode
resultater til en billig pris i forhold til al den dyre medicin.
Jeg har været inde på hans hjemmeside www.even-marstrand.dk hvor der dog ikke
står noget om resultater m.v. m.h.t. CU.
Er der nogle der har erfaring med denne behandling vil jeg meget gerne høre nærmere.

CarstenE

Connie H

• Super Bruger
    • View Profile
Sv: Even Marstrands titanpræparat
« Reply #1 on: 13-01-2009 00:09:11 »
I samarbejde med Even Marstrand tog jeg hans kompleks-præparat i to måneder.

Der var desværre ingen effekt.

Jeg har dog kendskab til en, der fik stort udbytte.

Jeg vil tro, det er helt individuelt.

Dr. Marstrand (som jo må siges at være en ældre herre efterhånden) holder selv nøje øje med behandlingen og skriver også recept ud, hvis det er umuligt at få egen læge til at gøre det.
Han samarbejder med Glostrup Apotek, som laver tabletten.

Connie H

cille9

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #2 on: 21-03-2009 17:21:37 »
Jeg hat taget det nu i 3 uger og kunne med det samme mærke bedre...Men det kan jo også være en tilfældighed?

Januar

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #3 on: 13-04-2009 10:11:06 »
Hej Cecilie blev lige nysgerrig efter om du stadig har det godt? det vil jo være skønt om det ku hjælpe, der vil nok være mange andre som vil prøve det også. Jeg skriver på vegne af min mand som har cu i svært udrbrud  påtrods af behandling med både Remicade og Imurel (sidstnævnte med konstante pauser da hans hvide blodlegemer hele tiden  går for langt ned som er en bivirkning:o(
kh Januar

king1130

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: 15-04-2009 18:53:13 »
Jeg var nærmest 100% symtom fri og rask i ca 3 mdr da jeg var på marstrand, og efter det hjalp det mig desværre ikke mere.
Held og lykke

cille9

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #5 on: 17-04-2009 19:45:15 »
Jeg nåede at tage det i halvanden måned og jeg havde det det bedste jeg har haft siden før jeg fik sygdommen konstateret. Det var en hel forløsning.

Men turden var så også lang ned af da det pludselig fra den ene dag til den anden vendte. Jeg er blevet gravid så det kan måske også spille ind? Fik sygdommen konstateret under min første graviditet.

Men jeg fortsætter med at tage det, - da det jo også skulle modvirke kræft ....så meget som noget nu kan modvirke den onde sygdom.

Januar

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
lidt om Marstrand:o)
« Reply #6 on: 20-04-2009 17:23:01 »

Jeg har hørt fra flere sider at læge Marstrand i mange år har behandlet CU med et
titanpræparat i kombination med bl.a mangan og zink.
Der er tale om et præparat på recept,  som bruges af flere læger med virkelig gode
resultater til en billig pris i forhold til al den dyre medicin.
Jeg har været inde på hans hjemmeside www.even-marstrand.dk hvor der dog ikke
står noget om resultater m.v. m.h.t. CU.
Er der nogle der har erfaring med denne behandling vil jeg meget gerne høre nærmere.

CarstenE

Hej har netop på vejne af min mand og pga det jeg har læst her og andre steder kontaktet denne flinke "ældre" herre på 93 år og jeg kan fortælle at HAN kan snakke:o)) og forklare og var helt oppe at køre over hvor fantastisk godt det har virket på masser af mennesker, udviklet ud fra de ting i smøger som tifældigvis er gode mod cu, vores læge er i færd med at læse om det inden hun udskirver recepten og hvis hun ikke vil kan man få ham til det:o)...har læst her på siden desværre at virkning som ved meget andet kun er kortvarrig, men min mand er simpelthen NØD til at prøve det....når intet andet virker...
skal nok vende tilbage men der går nok et par uger inden han starter, men jeg lover at skrive om det når han går igang:o))
selve pillen han har udviklet er et titancobber.c-vit.complex som er et meget stærkt antioxidant som skal tages sammen med store mængder mangantabletter og zink tabletter i håndkøb...
kh Januar

Januar

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #7 on: 20-04-2009 17:26:25 »
Hej Cille9 stort tillykke med graviditeten!! ja det kan meget vel være derfor det ikke virker mere, kender også en hvis colitis brød ud i graviditet derfor gik der 14 år inden hun turde få et barn mere, men der brød det heldigvis ikke ud og har været helt væk i mindst 9 år..:o)
SÅ det vil sige man endda godt må tage alle de stærke mineraler og c-vita mens man er gravid? (det har du jo nok tjekket)  hvem fik du egentlig til at udsksrive recept på Martrans pille og hvor slem var din colitis inden du tog dem og hvor slem er den lige pt, helt gal igen? det er godt nok synd, ønsker det bedste for dig og krydser fingre for det kun er korvarigt dit tilbagefald. Tak for dit svar.
kh Januar

cille9

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #8 on: 23-04-2009 19:05:38 »
Min colitis er slet ikke slem. Jeg skal ikke klage. Har godt nok haft det i 3 år, - men har i den periode haft højest 5 dage hvor det har været værst med 8 gange daglige toilet besøg.

Jeg kontaktede først Marstrand som bad mig høre egen læge og ellers ville han hjælpe.

Egen læge - min ekspert på sygehuset- kendte det ikke og ville undersøge og vende tilbage til mig.- Det gjorde han så aldrig så fik Marstrand til at udskrive det til mig og det var med posten dagen efter.

Har undersøgt med min læge og det skulle være ok at tage. Jeg holder det nede med en Pred Clysma hver 5-10 dag så hvis det er min måde at holde det nede på,- så må det være sådan

Januar

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
Re: Even Marstrands titanpræparat
« Reply #9 on: 29-03-2011 16:58:25 »
min mand tager det også, stadigvæk og ville aldrig turde andet nu, da han har det så godt :))
kh Januar

zandman

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Even Marstrands titanpræparat
« Reply #10 on: 01-05-2011 23:15:01 »
Er glad for at høre andres gode erfaringer med titan tilskud.

Jeg prøvede det for en årrække siden men uden effekt.

Jeg magter ikke lige at skrive mit sygdomsforløb igen her i sin fulde udstrækning men den kan findes i andre indlæg.

har været syg i 16 år. Har fået remicade nu i 2 år. Det er de bedste 2 år af de 16 år. Er p.t. på vej over i Imurelbehandling.

Håber det bedste men frygter det værste vedr. Imurel.