Vi håber alle på en kur tror jeg. Og den skal nok mere eller mindre komme, men om det er om 2 år eller 100 er jo desværre uvist.
Hvad jeg har forstået virker ormene bedst på CU da betændelsen ikke ligger så dybt i tarmen som MC.
Det skulle fungerer ved at ormene skulle spise noget af det ydre betændelse og udskilde et gift stof som er gavnligt for os.
Immun forsvaret skulle så gå til angreb på paresitterne istedet for tarmen, det er hvad jeg har hørt og som jeg har forstået det.
De parasitter der er ved det tyske firma og sælges gennem thailand er fremstillet i Danmark.
Det første forsøg i dk med ormene er igang, det er dog ikke mod IBD men mod græs pollen allergi, det er igang lige nu, og bliver spændende at høre hvordan det går, eller om det bliver skudt ned.
Men mener jo at ormene i gamle dage var en naturlig del af kroppen og derfor ikke kan være farlig eller have nogle bivirkninger, MEN jeg ved at nogen af dem der er på orm, og spec de store 2500 eggs, bøvler med feber og ubehag, og ingen bedring.
Så en udsendelse med en dame fra usa der var på det, og havde 20 blodige diarré afføringer om dagen, som var helt syntom fri nu, pga orm. Men disse mirakkel historier høre man jo næsten altid om alle slags medicin.
Men jeg personligt håber det bedste og tror også en del på piskeormene. Det skal sku virke

Take it or leave it.
Go bedring alle sammen.
Kh Stefan