Author Topic: Odense sygehus  (Read 2477 times)

Trine28

• Newbie
  • *
    • View Profile
Odense sygehus
« on: 22-10-2008 12:44:11 »
Hejsa!!!
Jeg vil hører om der er nogen herinde der har noget at fortælle om Odense sygehus???
Regner med at jeg skal opereres derover om 4ugers tid, men efter det jeg har set nu,virker sygehuset ikk særlig godt i stand osv..

Håber nogen der kan fortælle mig lidt??

lotty

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
Sv: Odense sygehus
« Reply #1 on: 23-10-2008 10:10:27 »
Hej.

Jeg går til kontrol på OUH og jeg har ingen problemer med lægerne der. Syntes det er flinke og de er gode til deres job, men har selvfølgelig ikke haft kontakt med andre sygehuse så kan ikke sige om andre sygehuse er bedre.

VH
Lotte

Mette-sipo

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: 23-10-2008 14:06:40 »
Hejsa
Jeg går ogs¨å til kontrol på ouh.. I starten var jeg ikke så glad for det for jeg blev sendt rundt til en forskellig læge hver gang og det var frustrerende at de ikke helt vidste så meget om mig og jeg hver gang skulle fortælle hvad jeg havde prøvet... Men så her det sidste halv år går jeg kun ved troels havelund og ham er jeg rigtig glad for at have fået. Han er rigtig behjælpelig og god at snakke med det om. Så nu er jeg også godt tilfreds med at gå der.

hilsen Mette

Connie H

• Super Bruger
    • View Profile
« Reply #3 on: 23-10-2008 16:02:47 »
Jeg er også tilknyttet OUH og har været indlagt der et par gange.

Jeg er meget tilfreds, faktisk. Jeg var i starten også tilknyttet ambulatoriet med lidt tilfældige læger, men er nu tilknyttet en fast overlæge (Laurits Stærk Laursen) og med et fint forhold til flere andre overlæger, som jeg ind imellem snakker med i forbindelse med Remicade-behandling.
Dette er på medicinsk afd. S

Du skal jo nok på Kirurgisk afd. A, vil jeg tro. Her er Niels Quist en fantastisk dygtig læge, der har glimrende resultater. At sygehuset er slidt - ja, men behandlingen synes jeg faktisk er ok.

Jeg har ikke det store at klage på - bortset fra den kedelige infektion med Clostridier jeg fik under min forrige indlæggelse - den trak tænder ud ;)
Så lidt mere rengøring, hvor der er syge mave-tarmpatienter, tak  ;)
Andre klager har jeg ikke.

Connie

lotty

• Erfaren Bruger
  • **
    • View Profile
« Reply #4 on: 27-10-2008 19:40:12 »
En anden ting jeg har bidt mærke i ved OUH. Det er at når man er indlagt så har de ordenligt blødt wc-papir. Det er dejligt ;D

Trine28

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: 25-11-2008 12:59:32 »
Hvor er det rart at hører at ingen af jer rigtig har noget dårligt at sige..Så behøver man ikke bekymre sig så meget..